Skol ledig! Skönt

Godmorgon


Idag var jag ledig från skolan så jag passade på att sova ut lite :) vaknade när städerskan plinga på dörren vid halv 12 typ! Jävligt skönt!
Jag började morgonen med att ta en kaffe och cigg på ballen och ringde lite viktiga samtal, samt svarade och skickade några mail till viktiga människor ;) sen har jag fixat rummet litegrann så det är ganska fräscht här nu så det är skönt!!!

Ikväll blir jag ensam hemma då mamma och Roffe ska till landet över natten! Skönt som fan att vara ensam faktiskt! Men tror dock inte jagdå er hemma ändå eftersom att jag börjat bra ute på Ekerö så jävla mycket så antar jag att jag sover där någonstans! Segt som fan men thats just how it is :)


Nu ska jag ringa lite fler samtal, boka in lite små saker i min kalender som matcher, raw comedy club, sjukhus besök, middag med Babys föräldrar(?), spa och vänner!! Får se hurrades slutar! Men nu ropar balkongen på mig! Så tar med mig telefonen ut dit och sköter allt via den! Så jävla skönt egentligen! Så slipper man datorn hela tiden :) men vi hörs sen, tjyss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback