Saknar...



Jag kollar på gamla youtube klipp från Allsång på skansen 2010 och tänker på dig..
du dyker upp här och var och det kittlas lite i magen.. Varför? Det har gått ett år nästan sen jag träffa dig sisst...
Du dyker upp i hjärnan med jämna mellanrum.. Jag saknar det vi hade på något sätt.. även fast det tyvärligt nog saknades något speciellt i det vi hade... Men du fick mig att känna mig speciell!
Och det är de inte många som lyckas med!!


Varför skulle det sluta som det gjorde? Jag saknar ju dig.. <3

Jag saknar dig redan - Del 17



Vi hade lite mer än en sommar och jag mådde så jävla bra med dig, du gjorde mig lycklig varena minut varje dag! Jag ville aldrig förlora dig men det gjorde jag ändå... Vi gled isär.. vi lät det rinna ut i sanden. Varför?
Var det vi hade inte värt att kämpa för? Jag trivdes så bra i din närvaro, jag ville aldrig vara ifrån dig! Det var därför jag inprencip bodde hos dig! Vi hade inte mycket tid till att umgås men när vi väl sågs så älskade jag det! Vi hade aldrig våra dåliga tider, det existerade inte i det vi hade.. Vi låg på så olika nivåer som gjorde att vi kunde komunicera...

FAN vad jag saknar dig! Jag ångrar att jag lät dig gå.. att jag lät allt rinna ut i sanden <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback