Ni har visat mig vad Vänskap är! Jag älskar er<3



Du är bäst Amanda Michaela Anna Asp! Jag har kul med dig och vi gör saker för varandra! Du har visat mig att Bråk inte alltid Existerar i vänskap, du är underbar och du får mig att skratta! Love you<3





Linnea, vi har haft våra uppgångar och nedgångar, men vi har även bevisat att Väskap sällan dör ut, vi har nått andra inte har! Jag är märkt med dig för livet och det är något jag verkligen inte ångrar! Vi har nått andra inte har, det går inte att förklara vad det är, men jag är glad att vi har det! vi ställer upp för varandra i vått och torrt och det älskar jag! Släpp aldrig taget om mig hur illa det än är, för jag Älskar dig! <3




Även du och jag har haft våra upp och nedgångar Linn, men vi lever än idag! 6 års vänskap är inget som bara går över på en dag! Vi har haft våra stora bråk då vi inte snackat alls och vi har haft våra småtjaffs som går över på 5 min! men det är något som varit bra för våran vänskap! efter varje bråk har vi byggt upp våran vanskap ett steg längre! Nu är allt underbart med dig! vi pratar om allt och vi sprider inget vidare, vi litar på varandra och vi har massa med kul! Jag vill inte förlora dig och känner att jag aldrig kommer göra det heller! Skönt!
Älskar dig Linn Ellinor Eriksson<3




Emilia Mathilda Lovisa Norrby!
Du är galen människa! Helt jävla underbar är du liksom! Älskar att leka med dig! vi slutar inte skratta och vi har färjävla kul tsm, vi har samma humor och vi kan göra allt som ingen annan vågar göra! helt galet!
Att jag träffat en sån galen människa är sjukt! Tackar våra ex för det då? haha Lovely, Jag älskar dig! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback