inte bra, statistiken sjunker!!!

Godmorgon!

Jag sitter just nu på lektion och har Engelska B! Vi sitter och förklarar vad Litteratur är ochlyssnar på Eminems låt "stan" som för övrigt är sjukt bra tycker jag!
Idag så slutar jag tre tror jag och då ska jag åka till stan med linn för en fika och sen hämta Zeus som jag ska få leka med tills 21, ska bli kul att se hur Gazton fungerar med honom. Vi har ju fått hem våran hund nu som varit i tyskland ett år! har saknat honom som fan fast ändåinte! han är liksom inte som Bozz, han är inte mys sjuk och han är inte så lek sjuk! och det är tråkigt för de va verkligen Bozz! Kommer sakna honom massor liksom!

Men nu ska jag återgå till plugget innan min dator dör, eftersom att jag har en dator utan sladd så måste leta reda på den sladden! moahaha... Jag ska även leta upp Linn som är någonstans i skolan, måste verkligen prata med henne, Har tröttnat så jävla mycket på en viss person så Linn är behövlig just nu!! så vi hörs sen!
Tjyss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback