Hallå där!

förlåt för dålig bloggning nu på morgonen!
jag har suttit i skolan och gått all-in idag.. har pluggat gärnet med matten och novellen!! har redan gjort 6 sidor på matten på ca en timme! JAG KAN OM JAG VILL!!
haha sen har jag skrivit novellen på datorn för att bli klar med den så fort som möjligt! Jag kan säkert skriva ut den här sen också om ni vill ta del av en sjukligt bra novell! ;) Jag diggar den, min lärare också :)

Men nu måste jag återgå till Matten för min rast är snart över :)
Men jag skriver lite mer snart igen, jag har en lektion till efter den här lektionen så slutar tre idag tror jag, sämst! alla andra slutar typ två, men några går kvar till tre och antar att det är för att jag måste plugga ikapp det jag missat innan jag börja samt allt från ettan ;) men ja, vi hörs snart igen! Nu måste jag hämta kaffe och rikta mig in på matten, jag är grym fan! Seeya suckers ;) haha nää elakt men ja, hörs sen... tjyss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback