16.05

Jaa, klockan är fyra och jag har varit vaken i en timme... Jag vaknade i morse och mådde inte så värst bra, har ju fått väldigt dåligt med sömn de två senaste veckorna, men börjar bli van nu! men iaf, jag blev hemma idag och sov vidare och det var sjuuukt med jävla nice att sova ut lite! jag har pluggat lite nu för jag hade en lektion idag och det var Rester, så jag gjorde lite matte och skrev på min novell :)


Nu har jag typ fixat mig och är snaaart klar för att åka in till stan o möta upp linn och jennifer! Myspys, kanske blir en sån där god fika? vi får se helt enkelt :) jag lägger in en dagens look senare för orkar inte just nu!
Men vad tycker ni om Viderobloggar? visst att jag inte är sådär super bra, men det kommer! Tycker ni jag ska fortsätta med videobloggar eller ska jag skippa det? Vill verkligen veta!! ;) Men nu måste jag fixa det sista sen kila iväg mot stan! Så vi hörs inom kort! Tjyss




Från Sommaren 2010!! Saknar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback