Sjukt jävla grym helg faktiskt!

Hej på er!!!!
Jag kan ju börja med att skriva att mina fötter är helt döda efter denna jävla helg! Inte okej..!!


Fredag!
Började kvällen hos Erik med lite förkrök! Dit kom Jag, Amanda, Ryssen, Beckis, Nikki och Vincent! sen drog vi alla mot Svanhagen till Robin för att förstätta festen där!! det var inte så där allt för roligt faktiskt.. Hade kunnat vara liiite fler människor, och lite mer drag! men det var ändå helt okej :) Träffa massa nya människor som va as trevliga osv. Vid kvart i 2 typ så beslutade sig jag, Amanda, Rasmus och Erik för att dra hem... och ist för att bara ta bussen hem till erik som skulle ta kanske max 10 min så skulle vi ist GÅ hem till amanda som tog ca 45 minuter!!!!Jag hade mina klackskor som är ca 16cm och vi gick i SKOGEN I LERA!!!!!!!!!! Det var fan inte kul alltså! Ramlade hela tiden tills jag bestämde mig för att ta av mig i skorna och bara gå i strumpbyxorna! Fan vad mycket skönare det var!! men jaa 45 min senare efter många om och men (att vi gått fel eller rätt och spontan vilopaus från amandas sida då hon bara försvann) så var vi faktiskt hemma!! Skönt som fan!!!


Lördag!
Jag kom hem ca halv 4, då jag och Amanda fixade oss för att åka och kolla på handbollsmatch i Sjöstadshallen! Det var Cyrus-Ricoh som spelade och det var en jävligt spännande match! efter att ha gått om varandra 4 gången så vann ändå Cyrus tillslut och jag ger Cred till deras målvakt som stog i andra halvlek!! Riktig KUNG!
Träffade ju även Christian som är tränare för Cyrus så det var lite kul! sen några fler från laget :) sjukt att alla ändå kände igen mig.. jag har ju förändrats en hel del sen Partille Cup! :) Menmen!
Efter matchen åkte vi hem och blev hur sega som helst! Amanda drog till Ekerö och jag la mig i sängen! Sen efter ett tag så ringde Mange och vi bestämde utgång!!! Vi var inne inne i stan förrns typ halv tolv! Och kön på Sture Compagniet var ju inte direkt LITEN! Men tur så känner jag ena Vakten som jobbar där! Min älskling!!!! Så han släppte in oss typ direkt :) Där inne var det fullt av folk men JÄVLAR vad kul det var!
I början var det bara jag Mange och Agnes, vi hade skit kul att dansa galet! sen kom Emilia, Linnea, Johannes och Anders! och vi fortsatte dansa i mängder! Hade verkligen sjuuukt jävla kul!

Vi drog strax efter 2 (vintertid) då dom stängde -.- Mötte upp Linn efter hennes jobb och drog till Donkelifjonk sedan hem! Somnade seriöst DIREKT när jag la mig i sängen! Var inte full, men trött som fan, klockan var typ 6 eller nått!! as jobbigt juu :P Menmen!

Det är inprencip min helg faktiskt!!!




Nu ska jag hoppa in i Duchen för att möjligtvis åka till östertälje (?) och träffa "J"... vet inte om jag får nämna hans namn här, men jaaa... dit ska jag kanske! Film o glass!! Awesomeness!!! haha
Men vi hörs senare för nu blir jag lite stressad! Puss :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback