Party times!

Hej på er!! har tyvärr inte hunnit blogga förrns nu faktiskt!
Vaknade ganska sent (-.-) av att Frida plingar på dörren för att locka mitt hår!! Så vi körde igång med det dirr sen har jag sminkat mig och gjort mig klar osv! Jag är inte nöjd.. men det får fan DUGA!! haha!
snart ska jag börja röra mig mot troxhammar för lite mysigt förkrök med vänner! sen drar vi vidare till själva festen!! softish! :) Jag är sjukt taggad och har redan börjar dricka lite vin!!


Jag "ser ut" som en porslinsdocka! men bara i ansiktet känns det som! haha men det får duga!
Hoppas jag är välkommen ändå :D jag har ju liksom inte haft tid till att haldla behövligheter!!
Så jag tog det bästa jag hade i garderoben och smexa till det lite!! jag har två olika plagg till jag skulle kunna använda, men vet verkligen inte om det skulle passa!! Får se! :) Amanda får hjälpa till att bestämma!

Men nu ska jag springa över till syrran och hämta ett par vita knähöga strumpor! Så vi hörs när jag är på väg eller kanske senare! skulle inte förvåna mig om jag körde ett fylle inlägg faktiskt -.-
Menmen, vi hörs ju nångång iaf :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback