Hallojsan!

kom hem för typ en halvtimme sen och sitter just nu o överväger att åka till en killkompis! Men vet inte riktigt om jag pallar glida så långt alltså! Får se vad jag känner för :)

Jag va ju i stan med Linnea och vi snacka om allt från himmer till jort, mestadelen var väl om Boys typ! lite party osv, men det var riktigt mysigt att träffa henna och Zeus! Saknat dom båda MASSOR :D Men nu ska jag börja fixa lite mat till mamma som snart är hemma, blir fläskfilé, stekta kantareller i lite sås!! As gott ju :)
Hörs snart igen :D




Update: JÄÄÄÄVLAR VAD GOTT DET VAR DÅ!!! MÄTT O BELÅTEN :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://vivaluxury.blogspot.com

2011-10-28 @ 01:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback