Strömavbrott

Hallåhallå, kan tyvärr inte blogga från datan för vi har haft strömavbrott hela jävla dagen och det sitter fortfarande i... Sugit värre faktiskt, men jag uppdaterar er lite nu! Jag kom precis hem från stan där jag och Bozz mötte upp Jennifer och sedan stötte vi på Linn och William :) vi satt på café Bellman och tog en fika tills Jennifer skulle iväg och fixa sina naglar :) Nu är jag iaf hemma och ligger i sängen och gosse med Bozz som förövrigt snart ska till landet! Baaajs! Men linn kommer och håller mig sällskap tills innan Jon börjar jobba!! Sen ska jag förmodligen möta upp Jennifer sen när hon är klar! Ska väl snacka ännu mera skit som vi tjejer brukar göra :) right?!?!?! Men vi hörs senare! Hoppas att elen slås på snart! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback