stressstressSTRESS

Sitter just nu hemma hos Julia och är JÄVLIGT stressad!
Vi måste vara på snaps vid 7 ungefär.. vi ska ju fira jennifer som fyller år imorgon! Så det blir all in ikväll för mig, vilket betyder att jag troligtvis kommer dricka men ENDAST vin som innegåller minst kcal :D Låter det ändå ganska bra? Sen är jag lite ledsen pga inlägget tidigare.. en vän till mig gick bort precis och han var verkligen en underbar kille! vet inte riktigt om jag klarar att att förlora fler vänner! Det börjar bli lite för mycket!
Men han låg iaf inne på sjukhus i Koma och tillslut somna han in! han har det bättre där uppe tror jag! Hans sista tid var kämpig och han var SÅ stark! Kommer alltid  minnas honom! :)
Men nu ska jag slänga i mig lite kyklingsallad och sen får vi skjuts till mig! soft! Hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback