Sliten tjej säger godnatt! Igår blev en se...

img_6632 (MMS)

Sliten tjej säger godnatt! Igår blev en sen kväll.. Började med att jag och julia mötte walis och roger sen drog vi till mig och drack lite bärz och kolla på Barcelona-United :) jävlar vad nice att barca vann!! Riktiga kungar!!!!! Senare drog dom men Rasmus och Dai dök upp och vi börja dricka lite mer! Blev en sen natt.. Somna kanske vid halv sex om inte senare.. heheh och gick upp vid elva för att städa! Idag har jag inte gjort något alls! Julia och jag har bara tagit det lugnt! Somnade typ igen efter att vi hade ätit lite mat och vaknade igen halv nio, bra rakning inför BB :) Men nu tänkte jag sova... Vi hörs i morgon då jag ska vara hemma hela dagen med Älsklings Bozz :) godnatt kära vänner<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback