Internet tillbaka!

.. Så nu kommer bloggningen bli bra igen (tror jag iaf) och jag kommer hålla er updaterade om vad jag gör om dagarna! Lovely.. antar att det är därför ni läser min blogg right? :)

Idag har jag varit inne i stan med Jennifer! Mysigt har det varit! hon har shoppat lite och jag fick ett iphone skydd av henne! VÄRLDENS BÄSTA! så nu är min mobil rosa, precis som jag vill ha den! haha men ja vi var i stan från kanske halv två till sju? sen drog vi och tog en 20minutare och FYFAN vad skönt det var! måste börja sola regelbundet så jag är brun till sommaren right?



Jaja, nu ska jag lägga mig och kolla på The day after tomorrow som jag inte tror att jag sett även fast den är jävligt gammal... jag tror jag tänkte att jag skulle se den men de blev aldrig så.. Kollar på den nu, Tycker ni att den är braa? Aja vi hörs i morgon.. Godnatt sööötaste!






KöpteHur gooooda smothies som helst på Naked Juice Bar som ligger i StureGallerian! Ett tips är att gå dit! Helt klart Godaste jag druckit på länge! och värt priset.. fast inte dyrt, 36kr för en mellan tror jag(?)
Jaja, Godnatt! <3

ps. Ser jävligt sliten ut på bilden.. detta är fortfarande från helgen -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback