Full Fart på Rix FM!!!!

Nu är jag ÄNTLIGEN hemma! Perfekt tajming så jag kan skriva ett inlägg och sen kolla på Big Brother LIIIIVE! Det står ju mellan Christian och Gurkan... Spännande Spännande! :)

Det var faktiskt kul på Festivalen, jag hade inte så stora förhoppningar, men det var faktiskt kul! Lite jobbigt att stå och bära på en 20kr unge på axlarna mestadelen av festivalen! Men aa... KulKul!! Dom allra bästa var ju Mohombi, Ulrik Munther, Sunrise avenue och Erik Saade! resten så stog man mest och prata! Sen så träffade man en MASSA folk man kände! Myspys.. länge sen man såg de flesta! Jag har filmat och fotat mycket, men bilderna lägger jag upp efter BB för det hinner jag tyvärr INTE nu :)


Ni kan få en annan bild ist! :)
Hörs snart



Höhöhöhöhöhöh Snyggingen och Eric Saade :D Eller ska det vara tvärtom? hmm...


Kommentarer
Postat av: Jesperjasmine

Very informative. Great site. Really professional.

2011-09-07 @ 06:42:21
URL: http://jesperjasmine.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback