Det är helt sjukt... Att du är borta känns...

img_9861 (MMS)

Det är helt sjukt... Att du är borta känns så konstigt! Varför du? Vad. Hade du gjort för att förtjäna detta? Du var ju bara 19år? Du levde ditt liv som vilken annan 19åring som helst, du hade så mycket kvar att göra? Jag sitter just nu och gråter och hoppas att allting bara är ett skämt men varför skulle man skämta om en sån sak? FAN jag vill inte förstå.. Jag vill inte tro att det är sant för vem tjänar på detta?  Du som var så stark? Du hade kunnat klara så mycket mer... Men hoppas du har det bättre i himlen bland änglarna och att dom tar hand om dig på det ända sätt du förtjänar! För ingen förtjänar att bli omhändertagen bättre än dig! Saknar dig massor! Och jag fick inte öns chansen att säga hejdå.. Vila i Frid nu Sebastian Larsson! Vila i frid...<3


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag finns här för dig Melle. Ifall det är något <3

2011-05-28 @ 14:50:20
URL: http://vickelorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback