Cha Cha bloggen! Jag har precis kollat kla...

img_1417 (MMS)

Cha Cha bloggen! Jag har precis kollat klart på bigbrother och tyckte faktiskt att dagens avsnitt var jävligt roligt!!! :) kul att det händer saker!!!! Jaa, det där med strömavbrottet var ju inte så kul, men mindre kul är nog att vårat modem pajja lite... Det är alltså helt off, så kan inte blogga från datorn men jag bloggar från telefonen iaf! Tur att man fick en iphone ! (love you daddy)  Men nu ligger jag iaf i sängen och kollar på film, ( I love you Philip Morris ) så jävla skööön! Minns att jag såg den med Stephan på biopremiären! Väääldugt länge sen! Haha men whatever, helt ointressant faktiskt... Men vi hörs i morgon, för nu är det sovdax! Godnatttttttt!! Btw Världens mest onödigaste inlägg tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback