The story

Jag lämnade hemmet för att åka till Eriksdalshallen!
Jag visste att Krut skulle lämnas tillbaka till sina riktiga ägare och sedan säljas.. så jag pussade honom lite extra innan jag drog, kramade om honom en massa och gav honom massa godis... (världens Gulligaste hund faktiskt) sen gick jag! När jag kom hem så var ingen hemma, men efter ett tag kom Roffe hem och frågade om jag pratat med mamma, Jag sa nej och han gick ut ur mitt rum igen!

Efter ett tag kom han in igen.. Klappa mig på axeln och jag kolla på honom, Hans ögon var rödsprängda och man såg att tårarna skulle komma vilken sekund som helst.. då kom orden
- Dom va tvungna att ta bort Krut idag...

Det kändes som att jag skulle bryta ihop direkt, men tårarna kom inte förrens jag fick bearbeta det han precis hade sagt.. Jag börja kolla igenom massa bilder på honom och sedan tänka på alla underbara stunder jag haft med honom, tex i morse när jag låg i mös JÄTTE mycket med honom i mammas säng.. Åhh det var så underbart! Världens sötnos alltså!
Jag kunde inte sluta gråta heller.. Tårarna rinner fortfarande!

Sedan kommer Roffe in och berättar vad det var.. Han säger att Krut hade medfödda skador i Rygg och Höfter vilket inte är bra när det gäller större hundar som schäfferhundar..
Mamma ringer och gråter i telefon.. Jag börja storböla! Jag har varit med om detta förut, men då satt jag bredvid Lucas (våran förra hund som jag växte upp med) Men nu kändes det på samma sätt ändå.. Han var ju bara 4 månader.. Jag kan fortfarande inte förstå att jag aldrig kommer få se honom igen...


Så nu vet alla vad som hänt eftersom att Väldigt många har frågat!
Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova lite..



Kommentarer
Postat av: VIKTORIA

Nej fyfan va hemskt melle!!! :(

Vila I Frid <3 :( Ta hand om Cia, roffe och dig själv nu. Tänker på er :(

2011-03-27 @ 19:29:52
URL: http://vickelorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback