Nattblogg

Äkta Vänskap


Kan inte sova! sitter just nu i sängen och bara funderar, tankarna rullar i huvudet... Finns verkligen äkta vänskap? och vad är en äkta vänskap? Har jag en riktig vän? någon som jag verkligen kan lita på? som ställer upp för mig i alla lägen? Kompisar finns det 1000 av, men en riktig vän... nee jag vet inte alltså!
Jag mår skit, vet inte varför! vill att allt ska vara bra, men texten upprepas i mitt huvud hela tiden! Hur behandlar man en vän? visst har man gjort misstag men alla lär sig? och ljuga? är det något man gör mot en vän? Visst har väl alla ljugit, även jag, men det finns vissa saker man inte bör ljuga om...


Kan inte sova, ser bara bilder framför mig, blir äcklad... tycker synd om dig! du borde veta bättre! varför ska du göra så här mot mig? vad har jag gjort dig? kan du inte visa lite respekt? självrespekt? Du sätter mig just nu i en jobbig situation, var de det du ville? för då kan jag säga att du lyckats! vi har varit bra vänner i flera år, men nu "backstabba" du mig jävligt hårt, kändes som tusen knivar i ryggen...  är du nöjd med ditt val?





Kom inte tillbaka till mig och be om förlåtelse! Jag vill inte ha dig i mitt liv! Du har inte visat mig någon respekt! Jag trodde vi rett ut allting, men du har planerat detta in i minsta detalj, duu ville att jag skulle må dåligt! Grattis, du lyckades jävligt bra! jag har ingenting mer att säga till dig! Jag har gjort mitt val och vill radera dig ur mitt minne!! Du har satt mig i situationer som jag inte gillat ett antal ggr, men jag har kämpat för att ta mig ur! Jag har lyckats med mitt liv! det har däremot inte du!

Ser du någonting bra i detta? För det gör inte jag! Men du gjorde ditt val, och jag gjorde precis mitt! Det här är något jag sent kommer att glömma! Du är inte värd ett skit i mina ögon längre!! Du har gett mig bilder i huvudet som verkligen äcklar mig, och dessa orden du skrev, fyfan jag trodde jag skulle spy! Du är vidrig! Hur står du ut med dig själv? Jag hade tagit livet av mig för länge sen! Hade aldrig pallat trycket!
Nu tänker inte jag lägga ner mer tid på en patetisk, äcklig liten Snorunge som du! Jag blir alldeles spyfärdig! Usch, fyfan försvinn ur mitt liv, mina minnen och mitt huvud! Dö din äckliga lilla fitta!
Jag har ingenting mer att säga dig!
Get the fuck out of here, and never ever come back!








P.S Den det handlar om vet vem det är! Kan förvarna några nära vänner till mig som jag vet läser min blogg! Det är inte Linnejha, Amanda, Linn eller aa whatever! Hon vet vem hon är! Hon vet precis att jag menar henne! Och sedan ber jag så hemskt mycket om ursäkt för alla dessa fula ord jag precis skrivit! Men jag var verkligen bara tvungen att skriva av mig lite! Allting känns mycket skönare nu! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback