Inte hunnit blogga!!

Min syrra ringde och väckte mig vid... 11(?) och sa att Nova ville att jag skulle komma till henne och fika, haha så det var bara att gå upp, gå ut med hunden och pallra sig 100 meter bort till maddis! Var där i kanske 2-3 timmar sen gick jag på en prommis med Boss i en och en halv timme :)

Så nu sitter jag här och ska börja byta om för träning!
Har galet ont i knät eftersom att jag gått i skogen = terräng = ont i knät... haha men jag ska göra mitt bästa på träningen idag faktiskt :)  Nästa helg är det ju Serieslutspel!! Måste börja tagga till för det nu!! Inge supa då inte, det blir fan nu i helgen!! haha TAGGA :D


Eftersom att det inte blev något igårkväll så funderar vi på att ses i helgen, men vi får se.. Beror på väder osv! Ni lär ju märka hur det blir!! Men kul ska jag ha iaf :) Vi hörs efter träningen igen! Puss
Btw.. Jag ska bli Blond igen :)



Väldigt Gammal bild, men jag var iaf blond då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback