Hit the lights

Orkade faktiskt inte blogga idag... vet inte varför men hade inge större lust, sov kanske till fem eller något.. eller jag gick upp vid elva men gick och la mig vid ett igen för jag mådde inte så bra!
Sen vakna jag av att Boss börja skälla och då insåg jag att det var träning en timme senare! Så har faktiskt inte gjort mer än sovit och tränat idag!

Men ska ladda upp för en dag med Linnejha i morgon! Saknar henne :)
Vet inte vad vi ska göra, åka in till stan och Luncha/Fika kanske, eller om jag ska shoppa, men funderar på att spara pengar till utgång på onsdag! eller utgång och utgång... jag ska Träffa Andreas som jag inte träffat på år och dar! eller jo, träffade honom i märsta när det var SM men innan det så vare länge sen! Han bor ju i Uppsala men han kommer hit för han ska äta på Restautant med några polare(?) sen skulle vi troligtvis till Snaps och ta några öl/cider! :) eller kanske blir ojojoj, haha jaa vi får se helt enkelt! Mysigare på ojojoj faktiskt!!



Men vi hörs mer i morgon! Natti! <3




En bild på honom från Midsommar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback