Hahaha är bara tvungen!!!!

När jag gick i Nytorpsskolan, och gick i typ 6an/7an så hade en crush på en kille vid namnet Milko (Pinsamt nog, för han är inte äns snygg?) och han Va en av dom "tuffa" killarna i typ 9an, haha och jag minns att jag typ stalkade honom på playahead och allting, Nää alltså fyfan! När jag tänker efter, SHIT vad pinsam jag var! haha men iaf.. Back to where we started! Hahah Vickan skickade en länk till mig och  bad mig kolla den från 01.51 och frammåt.. Så det gjorde jag! HAHAHAHAHA OCH KOLLA VEM FAN SOM DÖK UPP!!!! Det är killen till höger som har svart tröja och en mössa på sig! Hahahahahahahahaahhaaha fan vilken chock jag fick!! han har verkligen inte blivit snyggare med åren, snarare.. jaa, fulare (?) haha nää!! spana in själva!


Kolla på 01.51





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback