Midsommar!

SÅ.. nu är jag nästan klar för att möta upp Linn som jag bestämt att jag ska fira midsommar med :) Vi ska ut till Huddinge hem till min älskade Embla! Ska blir så sjukt kul faktiskt :) sen ikväll så kommer vi dra vidare till Göta källare som har Midsommar Tema! Hur underbart är inte det????

Igår efter bion så drog vi ut också, då blev det Soap bar och det var sjukt trevligt! Ena vakten var jävligt snygg och sjuuukt snäll för den delen! Vilken grabb alltså! Cred till honom!
Idag har jag bara tagit det lugnt tills nu, då det blev stress med duscha osv! Men nu är jag snart klar och Linn är nog snart i Brommaplan så om en halvtimme är det väl dags att rulla mot Haninge för att hämta dricka sen vidare till Huddinge... fullspäckat schema!


Kommer nog inte bli så mycket bloggning i helgen heller, för jag och Linn ska ut till Dennis landställe, och det finns nog ingen dator där eller internet för den delen! Men mycket bilder ska det bli tycker jag :)
Eller vad tycker ni? Btw.. jag orkar inte läsa igenom texten så vet inte hur mycket felstavningar det är nu för stress skriver verkligen.. har knappt kollat på skärmen (a)


Men vi hörs när jag är hemma från Landet, eller kanske några mobilbloggar därifrån.. vet inte än faktiskt :)
Men vi hörs när vi hörs iaf!!! Glad Midsommar alla min underbara läsare!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback