LillLördag=Utgång ♥♥

Nu är jag NÄSTAN klar för att möta upp Linnea för att dra till Oxid!
Massa folk jag känner som ska dit så det kommer bli kanonkul tror jag faktiskt!

Jag måste bara få i mig något att äta innan jag går någonstans! Annars kommer jag bli full på typ 2 öl... Och det är FAN inte okej.. fast det var ju ett tag sen jag drack, så det kommer väl gå åt helvete ändå(?) Jag hoppas iaf på en super kul kväll! Jag ska ju träffa Linnejha som ni hört mycket om tidigare! GUD VAD JAG SAKNAT DEN LILLA ÄRTAN! Men snart kommer jag träffa henne mycket igen när Allsång på Skansen börjar igen! Jippie!


Men vi hörs i morgon snyggingar!! Jag ska försöka ta MASSA bilder sen också!
Och i morgon kommer lite fler bilder från kryssningen som Daniel tog! :)
Godnatt ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback