Bara en match (?)

Idag har vi bara en match märkte jag.. Slutspelet är i morgon (?)


Just nu är jag antagligen på fältet och kollar matcher! Det jag gör bäst helt enkelt :)
Frågan om ifall vi kom etta eller tvåa i gruppen.. jag det får ni veta när jag är hemma
om vi kom etta så spelar vi 13.40 i morgon, om vi torska spelar vi 11.40! Så man får ju faktiskt hoppas på vinst så får man sova liiiite längre iaf ;) Right? h3h3



Inatt så låg jag och smsa med Pontus! och insåg att SHIT VAD JAG SAKNAR DEN KILLEN! Min älskade Storebror typ, eller han är som en storebror för mig! Kommer alltid att älska honom! Måste verkligen se till att träffa honom snart för det var förjävla länge sen jag såg honom! blir väl en mysig hemmakväll med lite vitt vin och film som alltid? eller kanske en dag på gröna lund? Ja du.. vi får se vad vi hittar på faktiskt ;)
Men ja, det är iaf något jag MÅSTE ta tag i! Måste träffa honom snart innan jag får spassmer!
hehe nej, men min lilla apa alltså.. miss you Pontus<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback