Frågestunden avslutad!! Här är svaren :)

Anna: Har du någon speciell sexdröm du vill uppleva?
Nej det kan jag inte påstå, Men kanske när det är någolunda romantiskt, då det är ljus tända osv kanske mysig musik då det äver mycket kärlek inblandat i själva sexet :)

Varför är du vän med Linnejha? Hon verkar inte helt frisk om man läser hennes blogg
Jag vet att Linnea är annorlunda och provicerar mycket i sin blogg, men det personen jag känner är underbar, hon är en person som har lika stor vilja som mig och hon vet vad hon vill! Vill hon ha något så ser hon till att få det, och det är något jag älskar med henne :) hon är sig själv :)

Varför är du och din kompis Linnejha typ som Maddrasser? Ni knullar varandras pojkvänner typ
Haha nu vet jag inte riktigt hur du menar! alltså det finns nog bara några stycken som vet hur många jag legat med! Och många har fått fel uppfattning om mig! vilket är ganska synd, men knullar varandras pojkvänner? Haha det har vi nog aldrig gjort! ;)

Hur många killar har både du och Linnejha legat med? Alltså, av samma kille?
hmm jaa, alltså det är nog en rätt privat fråga, men 3-4 kanske? men det har varit så att vi inte vetat om innan att den andra haft sex med den personen, så vi har fått reda på det i efterhand! ;)

Jassmin : Kan inte du lägga upp fler "dagens outfit" och "dagens Hunk" bilder oftare? 
Jätte fin blogg
Jaa jo, det kan jag väl göra,  just nu så Har jag ingen bra kamera till "outfit" bilder, men absolut kan jag göra det så fort jag har fått en bra kamera :) och tack :)

Karolina: Använder du något speciellt till ditt hår? Det är så långt och fint, verkar inte alls slitet :)
Hehe tack :) Men det jag använder till håret är hårlotion och inpackning! ALDRIG balsam :)

Victoria: Vem är den hemliga killen du skriver om i bloggen? :) vi alla vill nog veta :)
Haha jaa det är det nog många som vill veta, men Jag säger inge mer än Sebastian ;)

Hur många har du haft sex med efter Robin Manninen?
Vem säger att jag haft sex med honom ? Haha men det var en speciell fråga, men svaret är nog INGEN ;) känner inte att jag har något sexuellt behov faktiskt ;)

Vilken ställning gillar du allra mest?
Ehh ja det är nog missionären.. jag vet att det är en lat ställning för tjejer, men man kan kolla den andra personen i ögonen :) Lite mer känslor inblandat då ;)

Ska du börja spela handboll i Skånela eller ska du fortsätta i Skogås? Och varför vill du inte spela i Skogås?
Det är verkligen inte så att jag INTE vill spela kvar i Skogås, för det vill jag verkligen, men så här är det, Sportchefen i skogås är dum i huvudet och varken jag eller mamma klarar av honom, och han såg till att få som han ville vilket påverkade HELA klubben nästan, men mest vårat lag, de andra lagen i klubbarna blev ledsna och jag vet flera som ville gå samtidigt pga det här! men iaf, Jag har provtränat med Skånela och det kändes riktigt bra, men det verkar som att hela mitt lag spelar kvar i skogås och att Harry (sportchefen) får möjligtvis kicken, om det blir så, så stannar jag i skogås, annars byter jag ;)

Varför vill du gå till Skånela av alla lag?
Jag tror det har o göra med att jag behöver ett lag som jag känner att jag kan utvecklas i, som ger mig nya utmaningar and shit like that! Skånela har två bra målvakter vilket ger mig mycket konkurans som även gör mig starkare, och det är precis vad jag behöver :)

Vem av Filip och Daniel var bäst i sängen?
Hur många ggr har inte jag svarat på den här frågan ? snälla livet går vidare... det är typ mer än ett år sen detta hände :) Filip Fortfarande

Frejjha: Hur ska din drömkille vara? :)
jaa du, jag har ingen speciell drömkille om man säger så, men självklart så ska han väl vara charmig, snäll, ha humor, och självklart ska jag ju tycka han är snygg, vad andra tycker skiter jag verkligen i :) egen lägenhet, bil och pengar är ju alltid ett plus ;) hehe (ytliig) eller? nää, men det är ALLTID ett plus, för ALLA tjejer ;)

Hur gammal var du när du förlora Oskulden?
Jag kan säga att det var alldeles för tidigt, och jag ångrar det än idag.. men jag var nog långt ifrån byxmyndig iaf! och ett tips till alla är nog att vänta med sex tills man känner sig redo.. det var inte jag!

Jenny: Vad tycker du om Linnejhas provicering i hennes blogg? Skulle du kunna göra samma sak för att öka din statistik?
vilken typ av provicering menar du? Men nej jag tror inte jag skulle kunna provicera på samma sätt som hon gör, för jag är inte riktigt den typen av tjejen tror jag :) jag skulle nog må dåligt om jag tex skulle sitta och skriva massa saker, men Linnejha provicerar inte så mycket som alla tror :) visst kan hon göra en bomb ibland, men det är inte speciellt ofta hon gör det faktiskt :)

Moa: Hur har du lyckats bli så bra på handboll? :)
Har du några tips till en annan målvakt som vill bli lika bra som dig? :)
Haha förlåt men jag kan inte påstå att jag är så himla bra.. Man ska verkligen inte se mig som en förebild, för jag är långt ifrån ;) Men hur jag har gjort för att blivit så ''bra''.... ahh det är nog inte mycket jag gjort, med tanke på att jag är det LATASTE målvakten i hela sverige tror jag! Men man kan säga att jag bara lever på Talang.. för tränar gör jag sällan :) Men tack iaf, tar det som en komplimang :D





Tack för alla frågor, jätte kul faktiskt :) nu ska jag planera lite inför helg och annat!
Pussss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem Filip? Filip Craas?

2011-01-28 @ 22:16:23
Postat av: Marielle

Nej.. Filip Rönnlund

2011-01-29 @ 14:15:09
URL: http://mylifeinheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback