♥ dålig upd. på helger...

jaa, jag känner att jag uppdaterar dåligt på helger, men det blir så med tanke på att jag går ut sen sover jag hela dagarna :) Haha men ska försöka vara bättre!

Igår så drog vi först till Harry B james och föra, sen drog vi till lionbar och mötte upp några.. samt kissie!! SÄÄÄMST! menmen.. hon drog vidare och vi var kvar en stund med några andra! sen drog vi vidare till ett annat ställe, minns inte vad det hette, men mötte iaf Calle Midbeck, Andreas Lorentzon och Thomas.. Skit kul faktiskt, så jag parta lite med dom :D men var hemma runt 3 igen :)

nu ska jag packa väskan och åka till sollentuna och möta upp amanda och åka till ekerö för att träffa hennes pappa :D mycket kul ;) sen ska vi till något förkrökställe och senare vidare till (my love) haha :D där kommer det vara FET DRAG ikväll :D men jag kanske får uppdatera lite hos amandas pappa! vet faktiskt inte, men vi hörs kanske senare eller i morgon :) pussar!!! :D


Kommentarer
Postat av: Melina

Snygg cheeeeeeeey

2011-01-25 @ 14:49:32
URL: http://mewwan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback