Snart klar!!

Japp, jag har nu duschar och fixat mig för att åka till stan och möta upp "E" för en lunch! Mycigt värre! tror det bli vapiano faktiskt! Love it :) Men kommer bli minnen med Jens.. jätte jobbigt faktiskt :(

MEN WHATEVER!!! Efter så ska jag nog möta upp Linnejha för en fika och kanske lite shopping, vi får se om min pappa var snäll igår!! hahaha ibland vill han ju inte ge mig pengar :( Menmen!!
Jag bloggar när jag kommer hem, för jag har tyvärr inte datan med mig pga Batteri brist faktiskt!
Men jag kommer ta mycket bilder men Linnejha, det kan ni lite på! Inga bilder på "E" för jag håller honom hemlig här i bloggen av olika anledningar! Men nu måste jag rusa!!

Hörs sen!! Ni får en dagens Outfit så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback