Nattblogg!

Kan inte sova... Tankarna rullar som på rullband i min hjärna!
Vet inte vad jag vill i mitt liv, Kan inte allt bara vara enkelt som när man var liten ? då allting var okej, Det fanns bara JA eller NEJ, men nu ska det finnas allt, VET INTE, VARFÖR, KANSKE, UNDRAR, TÄNK OM, HOPPAS! Livet är inte så lätt som man trodde att det skulle vara, när man var 9år och allting blev serverat som på ett silverfat.. Nu är allting tvärt om, nu måste man kämpa och kriga till sig det man vill ha!


Men tänk om det kunde bli ändring på allting? Tänk om jag kunde leva som en prinsessa? Skulle Jag få allting serverat på silverfat då? Eller är det lika tufft där? Är det som i sagorna? Eller är verkligheten tvärt emot? Var får jag veta svaren? Finns det svar?
Ska man behöva leva bakom murar för att känna att man inte behöver något? Om allting fanns där? Du vet där bakom murarna? Om allt jag ville ha bara fanns? Allt jag beställde det fick jag?



Nej jag måste sluta drömma, sluta mumla i nattmössan!
Men när ska man insé att livet är tuffare än vad man tror?
Kommer man någonsin insé det? Jag vill inte det!
Är det värt att leva om livet ska vara så tufft?
"Livet" är det bästa och ända vi har? Ska vi förlora det?
Bara för att livet ska vara så tufft?


Visst har alla klarat motgångar, men tänk alla svaga... vad gör dom för att klara motgångarna? Alla fattiga? Kan man lära av dom för att inse att det kommer bätte dagar? Nej nu får det räcka!
Jag klarar inte av att tänka på detta! Isf kommer inlägget bli alldeles för långt!

Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback