Måste dra en Länk till..

...Dessa grabbar!!

Tre grymt sköna grabbar som gick i min förra skola!
Victor gick i min klass, Alhagi i parallell klassen som Christoffer men han slutade efter 7an(?) Tror jag iaf?? :) Whatever!! Så fort dom lärt sig blogga ordentligt så tror jag att det kommer gå helt okej bra för dom! ;)
Följ dom också, som jag kommer börja göra! ;)


Klicka på Bilden för att komma till Bloggen! (om det inte funkar, Klicka HÄR)




Jaa, nu till mig! Sorry för att jag sviker er lite med bloggningen men jag har typ aldrig tid till att göra dessa "nu ska jag dra"" Inläggen! Jag skriver helt enkelt bara vad jag ska göra, och sen skriver jag typ i slutet av dagen!! Men idag gjorde jag inte så mycket, Endast träning typ.. ILLA!!! Men det suger lite att sitta hemma hela dagarna och inte göra någonting! MEN VAFAN DET FINNS JU INGEN ATT UMGÅS MED! alla går ju typ i skolan :P
Iof finns ju Linnejha och Amanda de flesta dagar, men dom har ju ALDRIG tid :(
För ta och lösa detta på bästa sätt då!! hahaha nee men Jag ska börja gå upp tidigare nu! I GIVE YOU MY FUCKING WORD ON THAT!!! :) Jajjaa Nu ska jag lägga mig i sängen och prata i telefon med en cute kille! hihi he is so Cute! Love it :) haha men vi hörs i morgon!! Love yaa! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback