Kommer blir en SOOOFT vecka!!

Jaa nu har ju typ ALLA lov!! vilket betyder att jag kan träffa jätte många nu :) Med tanke på att annars brukar det inte bli så mycket när alla har skola! YEEEY :)

I morgon ska jag iaf möta upp Vickan!! Lovely!! Miss her alot!
Snorungen bytte ju lag till Skuru, så man ser ju inte en fjäder av henne längre!
Så i morgon ska vi in till stan, ta en fika och shoppa!!
Får se om hon vill fikla på Sture med mig! För jag älskar att fika på East.. Även om det är en sushi restaurang, hehe men jag älskar det nog för att man kan sitta ute med värme och kolla på alla Stureplans eliter! :)

Nu måste jag faktiskt röka! Och kolla på "Vampire Diaries" hehehe gjorde ju aldrig det!! :)
Hörs sen! puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback