IDAG ÄR DET FREDAG

Oftast betyder detta UTGÅNG för mig!

Men inte idag! Jag ska hem till "F" som även vill hålla sig anonym pga rykten som lätt kan spridas, så han ville inte att jag skulle skriva vem det var, så "F" får duga!  Ska alltså ut till VÄRMDÖ efter matchen.. Illa..
Men vad gör man inte för sina vänner? Hahah jag ska kanske laga middag... får se hur det blir me det, för jag lär komma dit ganska sent (?) eftersom matchen är slut typ 20 i 8, sen ska jag hem, duscha och fixa mig, sen åka, så lär vara där vid halv 10 kanske, om inte senare!

Men vi lär väl kolla på film och äta massa godis och dricka cola! Det är faktiskt fredag, man får det då! Och han ville ta det lugnt ikväll, för han ska ut i morgon och orkar inte supa 2 dar i rad! :)
Iof så ringde han mig för inte så länge sen, Då satt han tydligen på fridays i Kungsan och tog några öl.. Illa som fan faktiskt :) Hahaha
Ska fråga om han kan kolla på min match!! Tveksamt, men man vet aldrig :D hahaha det går ju alltid att fråga! Hade varit bättre om matchen hade varit i Eriksdalshallen isf för i Skogås! Menmen
Nu ska jag fixa mig inför match! Hörs snart igen!
Pöss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback