I want you to take over control

Asså den där serien tar kol på mig!!! wtf!!!!!
Avsnitten ska alltid sluta när det börjar bli som bäst!!
DAMPDAMPDAMP!!!!
Men jag älskar den ändå!! asså den är helt sjuk fan! SÅ JÄVLA BRA!
Blir bara bättre och bättre! Inte som alla andra serier som bara går över styr, kolla typ på Lost? One Three Hill? Gossip Gird? Oc?? Desperate Housewifes? nää, usch kan hålla på hur länge som helst!! Känns som att alla serier går över styr!! första och andra sesongen kan vara bra,, sen går det BARA utför!!!

Nää nu ska jag Diskutera i telefonen med Jacob om ifall han är Apfull eller bara "lite lullig" hahaha HAN ÄR SJUKT FULL!!! och han kommer säkert läsa det här i morgon eller något! höhö han tycker jag ska åka till slussen(?) heheh nejtack inte nu, sen vill han komma hit, och nej han kommer väcka hela huset... hahaa




Höhöhö en Full Jacob i sina bästa dagar ;)

jaja! nu ska jag nog stänga av datan! För alla roliga loggar ut... typ Baby BOBO!
Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback