I stare at my reflection in the mirror... Why am I doing this to myself?

Japp.. Sliten brud var det här ska ni veta!!
Idag gick jag upp vid 3(?) har typ suttit vid TVn/Datan hela dagen... Ätit skräp mat och glott på solsidan, time out och Big Brother....  Samt kollat in idiotiska bloggar som typ Peter08:as BOMB... asså fan vad Fail!! Han vill ju bara ha sina 15 minutes of fame genom att hans syrra "kissa" Länkar honom... asså patetisk jävla familj! Måste verkligen förstöra för alla... Och ge sig på Dessie? VAD FAN HAR HON GJORT DOM??? öhh inget!



Whatevaah!
Jag kanske ska berätta om Fredagskvällen...:
Mötte upp en gammal kompis Jimi i skanstull och vi gick till Metro, Var faktiskt jävligt kul... eftersom att jag kände ett antal av dom som var där :) hihihi skit kul faktiskt, även en gammal killkompis från Haninge, Robert AKA Robban, har massa minnen med honom, dvs med typ milla exempelvis när vi satt i en lekpark mitt i sommaren och rökte vattenpipa! UNDERBART :) Sedan träffa jag även på Krina, en gammal kompis från... plattan (pinsamt nog) Menmen, vissa har sina minnen på olika sätt!!, Joanna och Natta träffa jag också!! Och vi får ju inte glömma min baby Yossef!!!! <3 Så det var ett jävla spring mellan folk på mig kan jag säga!! haha Jag hade jävligt kul faktiskt! :) Älskar att träffa massa gamla vänner och NYA!!! Love you guys!! <3

Senare så kom "E" för han fick sluta tidigare så han dök upp på Metro han med, och eftersom att han jobbat där och känner ALLA bartenders där så fick ju vi själklart allting gratis... och det betydde att vi fick i oss alla möjliga olika shottar, och alla möjliga olika drinkar!! Tex white russian, rosa pantern, och sex on the beach och aa allting :P Även en massa cider, sen när jag var stadigt full började jag dricka massa öl också!! Och det händer SÄLLAN att jag dricker öl, för det är Gubbdricka.. eller aa, killdricka då, fina tjejer dricker inte öl (a) Men jag kan ju säga till försvar att jag var INTE fin vid det stadiet då jag beställde öl... Nejnej!!



"E" Blev väldigt full han med, hihi och det gick väldigt bra att festa med honom! Har ju bara festat då han jobbat tidigare, alltså på den krogen han jobbar.. då han supit mig under bordet, precis som VARENDA gång jag festar känns det som... alltid NÅGON som ska supa mig under bordet.. men jag klagar inte! Gratis dricka (a)
Och älskar att ha Killarna efter mig!!!! Hörde kommentarer ÖVERALLT om att jag var snygg hit och sexig dit! UNDERBART!! älskar ju som sagt att synas.... *bilnk



MÅSTE BARA TILLÄGGA EN SAK!!! EN SNABB LITEN SAK!!!! BARA EN PYTTE SAK LIXOM!!!
Jag har ett troget fan här på bloggen... Söt kille på... äh vem fan bryr sig om vad han heter och hur gammal han är och vart fan han bor.. INGEN SOM BRYR SIG RIGHT??? höhöhö
nee men BRUDAR SE HIT!!!!!!
Christoffer Ahlefelt heter han!! riktig gullegris det där!! lägg till honom på FB!!! Han behöver en brud nu, Det är kris faktiskt! Han har inte fått ligga på ett tag.. illa som fan!!!! PUSSS


En bild på mig och JIMI efter några cider... heser rätt påvärkade ut, och då var klockan
bara typ, halv ett tror jag... vi var ju där vid halv 12 kanske ;)




Nu ska jag ta och kolla senaste avsnittet av "Vampire Diaries" CANT FUCKING MISS IT!!! Älskar verkligen den serien! Så jävla bra, och jävligt snygga skådespelare!! Love!!
Hörs snart! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback