Hemma Igen!

så, nu har jag varit på Vapiano med "E"
Underbart gott med lite god mat! Love till Vapiano!
Jaa sen hade jag tänkt att jag skulle möta upp Linnejha, men hon svara inte så jag åkte hem! Skönt det faktiskt, ska ju ändå börja göra mig i ordning för match! Och även fixa nu innan matchen så att jag kan göra mig i ordning snabbt EFTER matchen för kvällens planer :) Om ni fattar..(?) alltså jag ska göra allting klart nu, så att jag snabbt bara kan hoppa in i duschen efter och fixa mig snabbt för att åka!! :)

Bilder!

Vapiano! :)


Jag inne på Zara.. (skulle kolla om jackan fans kvar.. icke)


En bättre bild på "dagens Outfit"


Thats all from me tight now! Men jag skriver innan matchen, och drar även några Tidsinställda ;)
Seeya soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback