Hehe :$

Vill nu veta en sak..??
jag suger på att laga mat...
Igår när jag skulle värma på lite mjölk för att göra varm choklad.. så Lyckades jag bränna allting så att hela spisen blev brun typ och mjölken... aa det var inte mjölk längre.. Heheh

Så nu har jag stått och skrubbat HELA spisen ren, så nu är den skinandes ren!
Ser mycket bättre ut än innan faktiskt! :D
Glad cheey!
haha men nu ska jag börja göra mig i ordning! Hörs snart!
Puss<33333


Typ sådär såg kastrullen ut efter... Illa!!!!

Vad har jag lärt mig av detta?

  • Jag Hör inte hemma i köket!
  • Jag ska skaffa en kille som kan laga mat!
  • Mjölk kan man lika gärna värma i mikron ist för att bränna hela skiten!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback