Krök hos sistaaah

Har precis kommit hem från typ "krök" från syrran, jag drack dock inget för jag har en sån sjuuuk huvudvärk just nu och kände verkligen inte för att dricka öl ikväll!

Grabbarna där var roliga och fulla! haha vad ska man göra? Lite synd bara att dom lite små, min syrra är 23 snart och dom är... 17-18 typ...? wtf? Jaja, nu måste jag verkligen sova iaf! Är så sjukt jävla trött och snart sprängs mitt huvud! Jag har även aktiverat min facebook nu också.. Hade tråkigt så varför inte..??
aa men vi hörs i morgon då jag ska träffa Sophia tror jag, beror på hur jag mår och när jag vaknar, men hoppas jag vaknar tidigt, tror jag behöver det faktiskt! :) Godnatt, IGEN




Söta jag för ett tag sen innan utgång typ..? Soooov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback