Hallå där!!

Nu är jag "typ" äntligen hemma efter att ha varit hos pappa en hel dag i söndags, och idag (måndag) har jag varit hos min syrra med Mange hela dagen och solat osv!! Har varit en riktigt soft dag faktiskt!

Efter middagen med mamma och roffe i lördags så drog ju jag och maddis hem till henne, och började förkröka där med att fixa oss lite inför kvällen, sen drog hon och lea ut på krogen och jag orkade verkligen inte krogen, så jag drog och träffa en gammal kompis som man inte träffat på ÅR OCH DAR!! Var verkligen jätte kul att få träffa Kim igen! han har verkligen förändrats och blivit en helt underbar person! Min lilla Bejby! <3
Jag åkte till Vidja och börja dricka där! var superkul, träffa massa nytt folk, och alla var hur trevliga som helst, drog även till deras granne under kvällen också där jag spelade lite på DJ bordet! Var hur nice som helst! Men när klockan var tre så kom Bästa Mange och hämtade mig och tre killar till och skjutsa oss till gullmars!
GULD VÄRD MANGE! <33


I söndags åkte jag till min pappa i knivsta för att fira lite påsk med honom, och även mina farföräldrar! Det var kul att träffa dom, var väldigt länge sen.. Dom bor ju på Åland! :) menmen, var iaf där HELA dagen och hade det väldigt bra faktiskt! Fick även min present eftersom att jag fyllt år!! Iphone 4! riktigt nice, funderar på att kasta den i golvet sen när iphone 5 kommer ut! :) haha nee, men iaf! När vi kom hem så satt jag och pilla lite mer luren sen så somna jag! Och nu känner jag att jag måste sova! är så sjukt trött faktiskt!

Men vi hörs i morgon! Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback