Grym kväll!

Har haft en så sjukt mysig kväll alltså!!

Carro, Issa, Johanna, Nyllet, Fermen och jag gled upp till våran tak balkong och drog lite musik, cigg och Dans! Hade så sjukt kul verkligen, satt och planera sommaren och valborg osv. Sjukt nice alltså! Halva sommaren kommer bestå av att sitta på Ballen där uppe och kröka samt sola! FAN VAD NIIICE MANNEN! Fekkehanden på den fan!!
Fatta alla brudar, Graffyn, Nyllet, Parran, Jessica, Carro, Fermen, Issa, Teggan, Johanna och jag på Ballen... FEKKE MANNEN, FEKKE!!!!!! hahaha

Inte för att alla vet vilka det är, men aa, Brunkarbrudarna!
Kommer lägga upp lite bilder från kvällen.. Väldigt dålig kvalité för min kamera är lite ur funktion typ, så bilderna blir verkligen inte bra längre.. Aj faaan!



I morgon kommer några av brudarna hit så ska vi lägga oss och sola o bättra på brännan på Ballen, sen planera en MASSA som kommer hände inom snar framtid! Men måste även hinna med att ringa banken igen om mit leg och bankomatkost osv, så att dom spärrar kortet och fixar med det dom nu ska fixa!
Sug att plånkan är spårlöst borta! SUUUUG!!
Men hör mer i morgon! Natti :)<3





















Det var väl dom ända Bloggtillåtna bilderna som togs :)
Nu säger jag godnatt med en video och sen en till video! Puss


Älskar slutet.. HAHAHAHAHA Bra där carro! Lyckat att ta kort eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback