Gårdagen i text!

Jaaa, igår så var det ett jävla spring på mig! Skulle fixa dricka, lämna pengar, hämta pengar, hämta present, middag med syrran, förkrök med syrran och hennes kompisar, fixa sig för party och sen PARTY!
Så fattar ni nu varför jag inte hade tid till att uppdatera bloggen igår? :)


Jaa jag var ju på party igår, dock hade jag inte kameran med mig!
Så blev tyvärr inga bilder, men om det kommer upp några på facebook och lovar jag att lägga upp bilderna här! PROMISE!! :D Men jag hade verkligen jättekul där, träffade massa som man inte träffat på länge osv, sen var det många ansikten man kände igen! haha jag var ju ändå i vändelsömalm! Där man var väldigt mycket en gång i tiden! :) haha nää men nu ska jag bara föröka hitta en viss person på facebook! haha det suger lite när man inte har en aning om vad han heter i efternamn, för man kommer inte så långt utan det!!!!

Men vi hörs snart! nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för att åka till landet för Påskmiddag med familjen typ(?) kanske var igår man firade påsk? eller?? haha jag vet inte detdär så bra eftersom att jag ALLTID firat påsk på Åland och där äter man påskmiddag på påskdagen, vet inte hur det är i Sverige? haha
Men vi hörs snart igen, och idag ska jag ta massa bilder också! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback