aaaa men hallå där!

Var ett tag sen jag blogga, men det har hänt en MASSOR!

haha Jaa i onsdags drog ju jag på kryssning med Linn, Mange, Rickard, Tony, hans brud och hennes kompis! Hade sjukt jävla kul faktiskt! lite synd att kvällen sluta med att jag låg och spydde i hytten klockan halv 5 på morgonen! Hehe (a) Men bortsätt från det så hade jag verkligen SJUUUKT kul, har galet med bilder!!!
Lägger upp dom senare! :D


Kom hem igårkväll och då var det typ sängen som gällde, mådde så sjukt dåligt plus att jag skulle upp tidigt idag! Somna och vaknade vid typ 06.20 idag av att Embla ringde mig! Mycket bra!! då hann jag springa, duscha, äte stadig frukost och även gå en prommis med hunden innan jag skulle iväg för att vara hundvakt åt lilla Bambi! Så Hiiiiimla söööt! skulle nästan kunna ta med henne hem! :) Helt sjukt, chihuahua valp på ca 11 veckor! sinnersjukt verkligen! Hoppas jag får passa henne fleeera ggr! Annars så brukar jag ju passa deras andra hund Hugo, men idag blev det Bambi pga massa saker! ;)



Nu sitter jag och ringer runt till massa och fixar lite saker inför i morgon!
skriver mer snart! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback