@ skolan!

Sitter jusst nu och väntar på att carro ska bli klar med sitt prov i träningslära :)
Själv har jag varit i Farsta centrum och shoppat lite ;)
lägger in bilder senare! :P
för jag har tyvärr inte sladden till datan med mig ;D

Jusste, btw!!
Förlåt för att jag inte bloggat, jag har tyvärr haft fullt upp med att plugga träningslära! Men det ska bli bättre nu!
Ikväll så ska jag vara hundvakt tsm med Carro, Stephan och Mange!!
Vi ska först äta tacos och sen ska vi se Paranormal activity för att sedan kolla på tvåan i morgon på bio!!

om ca 2 timmar så är det Höstlov!!
Kan det bli bättre eller?
haha och snart ska jag publicera dagens Hunk!! för det har jag ju inte gjort, sen ska jag köra en hiss och diss lista !!
Jag menar, det finns ju tid till det!! :D man vet ju aldrig hur seg carolina är!!!

Jjaja, ska även försöka plugga nu!! pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback