Shooting stars

Sometimes I wish that the airplanes in the nightsky realy where shooting stars

Varför ska allt vara så jobbigt?
Ibland önskar jag att jag var liten.
Då man inte hade en aning om vad som väntade.
Då man slapp Lögner, Svek och Hat.
Då man tog allting dag för dag.
Då man använde fantasin till allt.

Livet funkar inte så längre...
Ibland vill jag bara försvinna!
Hoppas att allting bara är en dröm
En dag kanske jag vaknar upp
Och allt är normalt, som när man var 5

Fyfan vad allting bara an skita sig på en och samma gång, Jag vill inte leva i det här tillståndet, då man inte vet vad man ska göra, vem man ska prata med och vem man kan lita på...
Lögner, Svek och Hat kommer alltid finnas i världen, Men Ärlighet, Kärlek och Känslor kommer alltid finnas med på en kant. Hur du än mår!

Ge ALDRIG upp hoppet!


    




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback