Om man skrattar och gråter samtidigt, blir det en regnbåge då?

Vill vara mer än din vän, Vill vara din Prinsessa
Ska göra allt jag någonsin kan för att göra dig till min'
Jag vill vara den du kan ringa när allt är skit
Jag vill att du ska vara killen jag vaknar upp bredvid
För att varje gång jag var med dig så gjorde du mig varm!

Jag vill pussa dig på munnen och bara ge dig all min kärlek!

Somsagt Varje gång jag ser dig blir jag varm i hela kroppen
Jag ler för mig själv och önskar att jag var din flickvän igen!
Du lyser upp min himmel som den vackraste stjärnan av alla!
Jag saknar alla våra stunder tillsammans, då vi alltid hade kul..


Kärlek är inte att hitta någon att leva med
Kärlek är att hitta någon man inte kan leva utan
Jag jag kan inte leva utan dig!
Jag drömmer om dig, jag tänker på dig, Jag gråter för dig!


Fyfan!! Kom tillbaka till mitt liv..
Jag vet att du har gått vidare, Du tänker inte på mig längre, men allt jag vill är att du ska veta att jag Aldrig kommer Glömma det vi hade.. <3




Thats all from me.. // Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback