Give me a breake!!!!!

Okej, jag var inne och kolla på en gammal kompis blogg och hitta detta inlägg!!



OCH SNÄLLA SANNA!!!! (sanna är Hennes syster)
HUR JÄVLA MÅNGA CHANSER HAR INTE JAG GETT HENNE?
Vad är det du inte förstår? Jag gör henne lycklig!!
Och om du säger att hon gett mig allt för många chanser!!
Då kanske jag skulle ha total skitit i henne den där kvällen då 2 vakter ville köra henne till mariepool bara för att hon var så sjuuukt jävla full!! jag ville inte äns ha med henne att göra då!!! jag fixa så att hon slapp mariepool och så att hon slapp få en fet jävla äcklig utskällning av sin morsa!! Jag såg till så att hon kom till brommaplan säkert klockan 4 på morgonen!! Min Kompis fick sitta och köra oss till bromma för hennes skull!! men fan jag skulle ha låtit henne ta sig dit själv!!!!
och du anar inte hur många ggr jag har tröstat henne pga av DIG!!! du vill inte äns veta!!! jag har funnits där för henne i 3 år!! och om inte du fucking inser att jag och linn behöver varandra så är du fan dum i hela jävla huvudet!! Lägg dig inte i det här någonstans innan jag flippar loss på riktigt!! Tro inte att du är någon jävla ''åhh älskade storesyster'' FÖR JAG VET HUR MÅNGA GGR HON KOMMIT TILL MIG PGA DIIIIG!!!!!!!
Tack för mig!

Peace!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ursäkta mig lilla marre? Är DU bra för henne? Nej skulle inte tro det, hon är MIN syster, jag har levt med henne i 18 år.. LIIIIIITE mer än 3 år va? Precis, så uhm jo.. jag tror nog jag vet vad som e bäst för henne, och det är INTE du.. Och sen vad gör du för stil som hänger ut henne på din blogg? Och sen mig? Hur moget är det på en skala? Och sen ska man ju inte ta upp allt du håller på med nu heller, du vet nog om du tänker efter, du är 16 och inte ett år äldre.

Och snälla du, om du har något att säga mig, om mig, gör det då istället för att skriva något här va? Om du nu ska leka så vuxen här, gör det IRl oxå! Visst hon har säkert kommit till dig och gråtit pga mig, men vad fan tror du? Vi e systrar, allt e inte frid o fröjd, det är det ALDRIG! Ska du inte kunna inse det om du nu e så... Perfekt? Eller?



God natt

2010-11-30 @ 23:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback