Bilderna jag lägger ut har sina konsekvenser

Men jag Måste bara få lägga ut en bild från en tid jag saknar litegrann, en tid då allting var perfekt och mitt liv var inte upp och ner, jag hade någon som fanns där för mig, men jag sumpade säkert det med...
Fyfan vad jag saknar mig själv som jag var på den tiden.. jag var lycklig... Jag säger inte att jag saknar killen.. men jag saknar den lyckliga personen jag var, och undrar varför jag inte är så lycklig längre... Vad hände?

Hur mycket jag än sitter här och skriver och ni läser så kommer jag ändå inte komma fram till något svar.. Jag vet att den här bilden kan misstolkas väldigt mycket, men det är en gammal bild som togs för mer än ett år sen och tycker verkligen inte att någon ska reagera speciellt mycket på att det är jusst den bilden och den personen som är med... utan lägg märke till mig... se hur lycklig jag såg ut att vara, och så var det alltid på den tiden. Jag var lycklig 24/7 för jag hada inga problem med något, Men nu har man blivit äldre och kommit in i en värld som jag aldrig trodde skulle existera.. Den världen där man går ut och roar sig varje helg, träffar killar, börjar plugga på allvar och Lägga ner allt för mycket tid på saker som inte är nödvändigt...

Kolla bara på mig och se hur lycklig jag ser ut att vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback