Bara du!

Ingen har fått mig att må som du har.. Varje gång jag ser dig blir jag glad och varm i hela kroppen! När jag tänker på dig får jag fjärilar i magen och när jag håller om dig så svävar jag bland molnen... Ingen Har fått mig att må så här bra, jag vill inte vara ifrån dig... När jag är med dig så känns allting rätt och jag vill aldrig lämna dig.. Allting som snurrar i mitt huvud är du, du, du... Du finns i mina drömmar, du finns i mina tankar och du finns i min verklighet... du tar Min verklighet bortom den riktigt verkligheten!

Jag vet att vi har haft problem fram och tillbaka, men var gör det? vi hittar tillbaka till varandra varje gång, och det är dig jag vill leva med, det är du som får mig att vilja vakna på morgonen och se en ljus och härlig dag framför mig, och att veta att vi inte kommer ses gör mig absolut ingenting, för jag vet att du finns här för mig i alla lägen och om jag skulle ringa dig så vet jag att du skulle svara...
När jag lägger mig i sängen om kvällarna så vill jag skicka dig ett sms, men det är inte alltid jag gör det, för jag vet att du jobbar och har inte alltid tid till att messa då, men du ska veta att du kan messa mig precis när du vill och jag kommer alltid att svara, för jag har precis insett en sak...
Fyfan alltså... JAG VILL INTE LEVA UTAN DIG... ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback