Amanda Linnéa Simone Liljeberg ♥♥♥♥♥♥♥

Detta var precis vad jag behövde!
Har saknat dig!
Du är den underbara människan jag älskar!
Det är dig jag verkligen inte vill förlora!
Och veta att jag nästan höll på att göra det..
Det fick mig att må så jävla dåligt!
______________________________________
Jag fick vara med dig i kanske en timme!
Men det kändes som evigheter!
Och det är precis vad jag vill!!
All tid med dig är dyrbar tid
Och det är ingenting jag ska kasta i väggen!
______________________________________
Om jag någonsin skulle förlora dig..
Så skulle jag nog ta självmord!
För du är en underbar människa
Som ger och tar.. Det viktigaste av allt!
______________________________________
Jag älskar dig Linnea Liljeberg!
Och jag använder mig av ditt RIKTIGA namn
För det är vad riktig kärlek är..
Linnejha är ett tilltals namn
och om man ska visa äkta kärlek
så ska det vara på rätt sett!
______________________________________
Du är min ängel!
Du är mitt solsken
Du får mig att må bra
Och jag hoppas jag gör detsamma!
Jag älskar dig<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback