♥ Jag tror inte riktigt du förstår

Du förstår nog inte hur jag kände
Men "vi" är förbi...
Du ville inte ha något förhållande sa du..
Och det tog jag som ett "jag vill inte förtsätta träffa dig"

Men vi kanske tolka det olika.. och nu blev det så här..
Jag vill inte att det ska bli helt kaos mellan oss
Men jag vet inte vad jag ska göra för att du ska förstå.
För just nu har du ingen aning, du tar allting på fel sätt


Du var annorlunda jämfört med alla andra jag träffat
Men jag fick en känsla av att du kanske bara var ute efter samma sak som dom..
Och det skrämde mig så otroligt mycket, för jag ville inte att det skulle sluta som alltid
Men nu finns det inget mer jag kan göra...
Du och jag förblir ett frågetäcken...

Förlåt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback