God Morgon !!!!

Nu har jag precis ätit mig mätt på en helt underbar hotellfrukost!
Det måste fan vara det bästa som finns :O

Försöker just nu väcka robin som ville bli väckt halv 8.. Men han vaknar inte!!
Då får han faan skylla sig själv? nää men nu blir det väl att fixa sig inför en Tuff match mot kärra.. FAN VAD JAG VILL KICKA ASS!!!! Fan vill verkligen spöa dom den här gången!!!! Vi torskade ju faktiskt i partille så det får bli att vi tar dom nu, innomhus och på vintern!!! TAGGA

Vi hörs senare för nu ska jag byta om och sen röra mig mot mammas rum för att kolla läget :)
Hörs senare efter matchen! Då ni får veta hur det gick och vad som händer sen!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback