♥ Dag 7 - Min bästa vän

Nu ska jag berätta om min bästa vän!
Hon heter Amanda Linnéa Simone Liljeberg!
Men kallas Linnejha!

Första gången jag träffade henne så hatade jag henne..
det var för ca 3 år sen när man hängde på plattan som alla andra -.-
Jag hade hört massa saker om henne och vi hade bråkat på playahead.
Men efter ett tag så hittade vi varandra men våran vänskap rann ut i sanden..
i början av sommaren så ringde hon mig från ingenstans och fråga om jag ville följa med henne till Alltsång på skansen och självklart hängde jag på!
Efter det så var det INGEN som kunde skilja på oss!
Vi har endast haft ett RIKTIGT bråk och det var verkligen hemskt!!
Har nog aldrig mått så dåligt som jag gjorde då!!

Men Vi fann varandra igen och nu är vi allra Bästa vänner!
Vi har till och med Tatuerat in varandra första bokstav i namnet i nacken!
Hur gulligt är inte det ? :)
Jag tror att jag och linnejha kommer att vara bästa vänner länge.. om inte livet ut?

Hon är helt otrolig! Och jag älskar henne och allting hon är!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback